Sprawdź produkty objęte promocją

Seria AiO
AiO V30a
AiO V50a
Seria X
X1 Extreme Gen 3, X1 Nano Gen1
X1 Fold Gen1, X1 Yoga Gen5
Seria P
P1 Gen3, P15v Gen1
P14s, P15s, P17
Seria T
T15g Gen1, T15p


Sprawdź konkretne konfiguracje w seriach:

Promocja obowiązuje do wyczerpania asortymentu.


Co zapewnia
Lenovo Premier Support?
  • zgłoś naprawę na stronie support.lenovo.com, wpisz numer seryjny urządzenia i uzyskaj dedykowany numer kontaktowy,
  • zaawansowaną pomoc techniczną, świadczoną całodobowo w języku polskim w godzinach 9:00-17:00 (od poniedziałku do piątku) realizowaną przez firmę IBM Polska Sp.z o.o., poza ww. godzinami realizowaną w języku angielskim,
  • wszechstronne wsparcie dla sprzętu producenta oryginalnego wraz z oprogramowaniem (OEM),
  • jeden punkt kontaktowy do zarządzania sprawami od początku do końca,
  • koordynatorów technicznych dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach,
  • dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu oraz rezerwację części,
Omówienie usług wsparcia Lenovo™ Lenovo™ Premier Support Lenovo™ Premier Support Lenovo™ Onsite Support Lenovo™ Onsite Support Lenovo™ Depot Support
(standard)
Lenovo™ Depot Support
(standard)
Pomoc telefoniczna w zakresie podstawowych problemów, wsparcia dla nowego sprzętu i kwestii technicznych
Dedykowane, zaawansowane wsparcie techniczne dostępne 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok
Roszczenia gwarancyjne, w tym dostawa części i serwis Priorytetowy serwis u klienta2 i dostawa części3,4 Standardowe umowy świadczenia usług (SLA) Standardowe umowy świadczenia usług (SLA)
Kompleksowe wsparcie sprzętu i oprogramowania OEM1
Jeden punkt kontaktu ułatwiający kompleksowe zarządzanie sprawą
Techniczni opiekunowie klienta zajmujący się proaktywnym zarządzaniem relacjami z klientem i eskalacjami
Opcjonalne etykiety sprzętu ułatwiają kontakt telefoniczny z centrami wsparcia Premier Support na całym świecie
  • Wsparcie jest ograniczone do wybranego oprogramowania. Nie obejmuje pomocy w obsłudze ani wsparcia technicznego dla oprogramowania dla firm lub niestandardowego oprogramowania branżowego. Aby uzyskać kompletną listę obsługiwanego oprogramowania, skontaktuj się z centrum wsparcia Premier Support.
  • Jeśli Lenovo uzna, że problem jest objęty gwarancją i nie można go rozwiązać przez telefon lub poprzez wymianę części przez klienta, naprawa zostanie przeprowadzona u klienta, tam gdzie usługa ta jest dostępna. W innym wypadku wykorzystana zostanie najlepsza dostępna opcja realizacji usługi. W przypadku zgłoszeń po godzinie 16 czasu lokalnego, usługa zostanie zrealizowana w kolejnym dniu roboczym.
  • Brak dostępnych części może opóźnić realizację usługi.
Lenovo™ zastrzega sobie prawo do zmiany oferty i specyfikacji produktów w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia. Lenovo dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dokładność informacji, ale nie ponosi odpowiedzialności za błędy redakcyjne, fotograficzne lub typograficzne. Wszystkie zdjęcia zamieszczono wyłącznie w celach ilustracyjnych. Pełna specyfikacja produktów, usług i gwarancji znajduje się pod adresem www.lenovo.com. Lenovo i logo Lenovo są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Lenovo. Inne nazwy firm, produktów i usług mogą być znakami towarowymi lub usługowymi innych podmiotów.
POBIERZ ULOTKĘ O LENOVO PREMIER SUPPORT >